olifant.reismee.nl

Van het ene paradijs naar het andere!

Na de inspanningen van de Rinjani-beklimming namen we enkele rustdagen op het kleine eilandje Gili Meno. We werden er verwelkomd door onze twee Finse kameraden Otto en Sampa, die op hun beurt al heel wat lokale vrienden hadden verzameld. Het beloofde dus gezellige dagen te worden en dat in een prachtig decor: witte stranden, wuivende palmbomen, schitterende onderwaterwereld en een memorabele zonsondergang. We ontpopten ons tot de trouwste stamgasten van de strandbar Ana Warung, uitgebaat door Jon en Eddy. Bovendien bleken dit twee fantastische muzikanten te zijn. Wat hadden wij het naar onze zin op Gili Meno!

Een lange reisdag bracht ons terug op Bali waar de ouders van Stephanie ons opwachtten. De volgende dagen zouden we samen met hun dit mooie eiland ontdekken. Culturele uitstapjes worden afgewisseld met culinaire verwennerij en een avontuurlijke rafting. We slaagden er 25 rapids lang in iedereen aan boord te houden! Wat een sensatie

Laughing
. De verrassingen van papa Ludo en mama Rita houden echter niet op..Tis alsof Sinterklaas hier op bezoek is want de komende dagen verblijven we in het Alila hotel, een luxueuse droomlocatie! We voelen ons even geen backpackers meer, maar filmsterren! Dank u wel, familie Jansen!